Tradicionāli balss ieraksta sistēmas tiek izmantotas operātoru darba reģistrēšanai dispečeru dienestos, drošības struktūrās, kompānijās, kuru telefona un radio sarunās tiek nodota kritiska informācija, un vietās, kur nepieciešama kontrole, atbildības garantija un maksimāla ražotspēja. Pēdējā laikā, komercorganizācijas izmantojot sarunu ierakstu cenšas sevi nodrošināt tajos gadījumos, kad vienošanās ar klientu tiek noslēgta vārdiskā formā un tikai vēlāk tiek formēti dokumenti. Sarunu ieraksts ļauj atjaunot visas darījuma detaļas un reizēm pat atgādināt klientam par viņa saistībām. Tirdzniecība ar telefona starpniecību, servisa kompānijas, finansu iestādes un bankas, brokeru kantori, drošības aģentūras, dažādas ražošanas un tirdzniecības organizācijas – tie ir tikai daži piemēri, kuros nepieciešami telefona sarunu, radiokanālu un mikrofonu ieraksti, kas palīdzētu atrisināt strīdus un veikt kontroli, un kontrolēt informācijas noplūdi. |
Ja vienošanās veikta mutiski vai telefoniski, tad ieraksta esamība atrisina jautājumu par tālāko informācijas pareizu izvērtēšanu. Skaņas ieraksts dod
iespēju atjaunot darījuma visas detaļas un atgādināt par pienākumiem.
Telefoniska klientu apkalpošanas kvalitāte atspoguļo firmas seju. Menedžeris reģistrācijas sistēmu var izmantojotpaškontrolei un vājo vietu atklāšanai pārrunu laikā.
«
Plaši izmantojama uzņēmuma drošības dienestos un dispečercentros, lai nepārtraukti veiktu dienesta telefonu līniju kontroli. Ierakstītā informācija ir neaizvietojama analizējot darbiniekurīcību veicot specifiskus darbus vai arī izmeklēšanu gadījumos ar:
Fiziskiem draudiem;
Ārkārtes situācijām vai avārijām ražošanā, kas novedīs pie lieliem materiāliem zaudējumiem vai cilvēku upuriem;
Dienesta vai komercinformācijas noplūdēm.
Konstruktīvi ieraksta sistēma sastāv no standarta personālā datora, kurā uzstādīta specializēta karte, pie kuras slēdzas ierakstāmo signālu avoti. Kā atskaņošanas kanāls tiek izmantota standarta skaņas karte. Sistēma var darboties kā uz atsevišķa datora, tā arī datortīklā.
Analogās telefonu līnijas Ciparu līnijas Analogo signālu avoti mikrofoni, radiostacijas, u.t.t. |
|
Komplekss nodrošina jebkuru analogo signāla avotu pieslēgumu, ka arī pieslēgumu ciparu telefona līnijām. Vienlaicīgi ar vienu datoru var kontrolēt no 2 līdz 40 dažādām līnijām
Kanāla aktivitāte nosakās automātiski, atbilstoši uzstādītajiem parametriem, par ieraksta ieslēgšanās signālu var kalpot:
Speciālā datu bāzē reģistrējas pilna informācija par sakaru seansu, norādot datumu, sākuma laiku, sarunas ilgumu, sarunas dalībnieku telefona numurus, savienojuma virzienu, komentārus un citus parametrus.
Jebkurā brīdī var pārskatīt datu bāzē reģistrēto informāciju par notikušajām sarunām, atfiltrējot tās pēc dažādiem kritērijiem un noklausīties nepieciešamo ierakstu. Visas darbības ar ieraksta sistēmu ir vienkāršas un intuatīvi saprotamas, nav nepieciešama speciāla sagatavošana un tās ir pieejamas vienkāršam datora lietotājam.
Aizsardzībai no nesankcionētas piekļuves kompleksam, pastāv iespējas sadalīt piekļuves līmeni kompleksam, katram lietotājam piešķirot vai nepiešķirot noteiktas tiesībās. Automātiska sistēmas pašdiagnostika atbrīvo lietotāju no uztraukuma par uzkrātās datu bāzes vesalumu un ļauj laicīgi atklāt datu pazušanu vai izmaiņas. Specializēti pielikumi dod iespējas rediģēt skaņas ierakstus, veikt ierakstītā signāla apstrādi un veikt fonogrammas izdruku.
Uz doto brīdi kompleksa OMEGA VRM izmaksas ir vienas no zemākajām starp analoģiskām iekārtām.
Kompānija OMEGA, pirmā Latvijā, jau 1996 gadā izstrādāja un sāka piegādāt daudzkanālu ieraksta sistēmu. Profesionālās prasības sistēmai veidojušās no tā, ka sākotnēji sistēmas tika piegādātas Iekšlietu ministrijas un enerģētiķu vajadzībām.
Ekspluatācijas vienkāršība, augstā drošība un zemā cena padarījuši šīs sistēmas populāras Latvijas tirgū – tās ir uzstādītas un veiksmīgi darbojas vadošajās bankās, specdienestos, apsardzes struktūrās, valsts un komerciālās kompānijās
Izveidojot 6-paaudzes sistēmu – kompleksu OMEGA VRM, daudzo gadu pieredze ļāvusi realizēt jaunu pieeju shemotehnikas un programnodrošinājuma veidošanā.
Izmantojot virkni pašu izstrādātus, unikālus, tehniskos risinājumus, kompleksu iespējams izdalīt starp analoģiskām citu ražotāju sistēmām. Augstā ieraksta kvalitāte, paver ceļu plašām iespējām turpmākai uzkrātās informācijas apstrādei un analīzei.
Ciparu līnijas:: ISDN-2 Basic Rate, ISDN-30, BRI, PRI, , Up0, PRI, IP-Tel
Analogās ieejas: Telefoni, lineārās ieejas, mikrofoni, radiostacijas ...
Nodrošina pieslēgšanos telefona līnijām (paralēli, virknē), pie jebkura analogā signāla avota ar sekojošiem nosacījumiem:
Ieejas signāla līmenis : 0,025 … 30 V
Īslaicīgs ieejas signāla līmenis līdz 250 V
Impulss līdz 3 kV